Dzisiaj gościmy Kamila Stachowicza, dyrektora działu bukmacherskiego Betcris. Pan Stachowicz zgodził się odpowiedzieć na nasze pytania i rozwiać wszelkie wątpliwości dotyczące zakładów bukmacherskich oferowanych przez Betcris. Zapraszamy do zapoznania się z rozmową, w której z pewnością znajdziecie Państwo wiele cennych informacji.

BetAcademy: Jak długo trwa wypłata pieniędzy na konto bankowe? Kiedy i dlaczego może trwać to dłużej? Od czego to zależy?
Kamil Stachowicz: Średni czas realizacji wypłaty to 30 minut. Wypłaty są realizowane każdego dnia w godzinach 8-23. Poza tymi godzinami realizowane są kolejnego dnia od godziny 8.
BA: Po spełnieniu warunków jakiejś promocji, jak szybko przyznawany jest bonus? Ile to może trwać i od czego to zależy?
K.S.: W większości przypadków Freebet jest przyznawany od razu, natomiast maksymalny czas przyznania może wynieść 3 godziny i jest to uzależnione od wielu czynników wewnętrznych oraz okresowych prac konserwacyjnych.
BA: Jak rozliczacie problematyczne zakłady? (np. gol zawodnika, który wejdzie z ławki rezerwowych, handicap azjatycki, liczby rund)?
K.S.: Zakłady rozliczamy zgodnie z naszym regulaminem sportowym i komunikatami dostępnymi na naszej stronie.
BA: Jak rozliczacie przełożony lub odwołany mecz?
K.S.: Zależy od specyfiki zakładu. Czekamy 24 godziny na wznowienie przerwanego spotkania, chyba że organizator rozgrywek wyda oficjalny komunikat, z którego jasno będzie wynikać, że w wyżej wymienionym terminie spotkanie nie zostanie dokończone. Po upływie tego terminu zdarzenie zostaje rozliczone jako zwrot.
BA: Z jakich statystyk meczów korzystacie?
K.S.: Dział Sportowy korzysta z oficjalnych źródeł, takich jak strony lig czy rozgrywek, bądź alternatywne źródła uznane przez bukmachera za wiarygodne (oficjalny tracker meczowy).
BA: Jak długo trwa weryfikacja konta i co może sprawić, że będzie się ona przedłużała?
K.S.: Weryfikacja zazwyczaj trwa ok. 60 minut między godzinami 8-23. Przedłużyć się może w skrajnych przypadkach przy dodatkowej weryfikacji gracza.
Jakie są 3 najczęstsze pytania dotyczące waszych bonusów powitalnych i czy możecie na nie odpowiedzieć, żeby rozwiać wątpliwości graczy?
K.S.: Najczęściej padają następujące pytania:
- Jaka kwotą muszę zagrać, aby wykorzystać maksymalny bonus we wszystkich 3 etapach? – Odpowiedź: 3 × 100 PLN
- Czy kupon spełnia warunki promocji? – Gdy gracz nie ma pewności co do warunków, które należy spełnić, powinien skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.
- Kiedy otrzymam Freebet? – Automatycznie po rozliczeniu kuponu, pod warunkiem, że konto jest zweryfikowane.
BA: Czy wszystkie wpłacone na konto bukmachera środki muszą być obrócone przed wypłatą?
K.S.: Wymagamy obrotu na poziomie min. 50% wpłaconego depozytu.
BA: W jakich przypadkach jest dostępna funkcja cash out?
K.S.: Cash out jest dostępny w momencie, gdy zakład nie jest jeszcze rozliczony, a znajdują się na nim zdarzenia, dla których ta funkcja jest dostępna, co jest widoczne przy zawieraniu zakładu.
BA: Czy przy rozliczaniu meczów korzystacie z innych statystyk niż oficjalne? Jeśli tak, to jaka jest tego przyczyna i co w kwestiach spornych?
K.S.: Korzystamy w pierwszej kolejności z oficjalnych statystyk dla ligi lub zdarzenia. Jeśli są one niedostępne, to posiłkujemy się źródłami uznanymi przez bukmachera za wiarygodne (tracker meczowy).
BA: Czemu gracze muszą przesyłać więcej danych, tj. np. zdjęcie z dowodem przy twarzy lub wyciąg bankowy? Czy są na to podstawy prawne?
K.S.: Zgodnie z naszym regulaminem mamy prawo do przeprowadzenia dodatkowej weryfikacji w przypadku, gdy powstaną wątpliwości co do prawidłowości podanych danych lub tożsamości użytkownika, jak również w przypadku podejrzenia użytkowania konta przez osoby trzecie.
BA: Czy gracz, który omyłkowo postawił zakład i sprawnie, np. w przeciągu 10 minut, zgłosił się do Was z prośbą o anulowanie zakładu, ma taką możliwość? Czy macie możliwość edycji lub automatycznego anulowania zakładu przez określony czas?
K.S.: Zgodnie z regulaminem gracz nie ma możliwości anulowania zakładu po jego zawarciu.
BA: Jakie kroki podejmujecie, aby zapobiegać uzależnieniom od hazardu? Czy przewidujecie dodatkowe narzędzia umożliwiające graczom samodzielne ograniczanie swoich wydatków lub czasu spędzanego na grze, które są czymś ponad wymagane przez prawo narzędzia?
K.S.: Zgodnie z naszym Regulaminem Odpowiedzialnej Gry, gracz ma wiele możliwości kontrolowania swojej gry. Są to narzędzia wymagane przez prawo, czyli limity czasu gry, limity stawek, możliwość zawieszenia lub samowykluczenia konta.
BA: Jaki jest średni czas rozpatrywania reklamacji lub skarg zgłaszanych przez graczy? Czy firma dysponuje niezależnym zespołem zajmującym się sprawami spornymi, aby zapewnić uczciwość procesu?
K.S.: Zgodnie z regulaminem od wpłynięcia reklamacji (mailowo lub listownie) mamy 21 dni na jej rozpatrzenie, a zajmuje się tym specjalnie powołany zespół, który jest niejawny. Taka reklamacja jest nazywana oficjalną. Droga nieoficjalna to skierowanie sprawy do Biura Obsługi Klienta – to preferowana i najprostsza droga rozwiązywania sporów, która cieszy się bardzo dobrą opinią naszych graczy.
BA: Czym jest „Imienne zaświadczenie o wygranej”? W jakim terminie gracz może zgłosić się po dane zaświadczenie? Jaką drogą gracz może otrzymać dane zaświadczenie? Czy zaświadczenie jest odpłatne?
K.S.: Imienne zaświadczenie o wygranej to dokument, w którym organizator zakładów potwierdza wygraną danej osoby oraz jej wartość. Prośbę o imienne zaświadczenie o wygranej należy zgłosić najpóźniej dzień po uzyskaniu wygranej. Wniosek taki należy przesłać na adres weryfikacja@betcris.pl lub pomoc@betcris.pl. Zaświadczenie jest bezpłatne i należy odebrać je osobiście w siedzibie firmy w Gdyni.
BA: Jak firma reaguje na błędy techniczne, które wpływają na zakłady graczy, np. niewłaściwe kursy lub brak możliwości wypłat w kluczowych momentach? Czy są przewidziane rekompensaty dla graczy poszkodowanych przez błędy techniczne i czy firma podejmuje kroki, aby uniknąć powtórzenia takich sytuacji?
Problemy techniczne niestety się zdarzają i nie zawsze mamy wpływ na czas, w którym zostaną rozwiązane. W miarę możliwości staramy się rekompensować naszym graczom napotkane trudności, adekwatnie do ich rozmiarów. Każda awaria jest niekorzystna zarówno dla nas, jak i dla naszych klientów, dlatego staramy się podejmować działania zapobiegawcze i traktujemy to priorytetowo.
Więcej informacji o Kamilu Stachowiczu z Betcris Zakłady Bukmacherskie znajdziesz na profilu LinkedIn: Kamil Stachowicz – Betcris.
Jesteś zainteresowany zakładami bukmacherskimi Becris? Polecam naszą obiektywną recenzję tego bukmachera, gdzie przeanalizowaliśmy i oceniliśmy wszystkie aspekty oferty. Wszystko znajdziesz w artykule: Betcris Opinie.